Protecció de dades de caràcter personal

Responsable del tractament:

Associació Caliu Congrés

c / Manigua 25-35 – 08027, Barcelona.

La visita a aquesta pàgina web no suposa que l’usuari estigui obligat a facilitar cap informació sobre si mateix, no obstant això, durant la visita és possible que se sol·licitin dades de caràcter personal a través de formularis de contacte o l’apartat d’inscripcions a les activitats .

Finalitat del Tractament de Dades:

Tractem les dades facilitades per al registre dels alumnes inscrits i la gestió econòmica derivada de les activitats que es gestionen a través de l’Associació Caliu-Congrés, difusió, comunicació i xarxes socials.

Legitimació: Les dades de caràcter personal són obligatoris per tramitar la sol·licitud d’inscripció a les activitats. La base legal per al tractament de les dades personals és el seu consentiment a l’omplir i enviar el formulari d’inscripció, així com la clara acció informativa que reflecteixi una manifestació de voluntat lliure, específica, informada i inequívoca seva en el cas que sigui necessari el consentiment .

L’interessat tindrà dret a retirar en consentiment en qualsevol moment, sense que això afecti la licitud del tractament.

Destinataris: Persones directament relacionades amb les activitats i finalitats del responsable. Bancs, caixes d’estalvi i caixes rurals. Entitats asseguradors.

Terme de Conservació de les dades: Les dades personals proporcionades es conserven durant el temps de durada de l’activitat i es renoven anualment.

Drets de les persones: Per a l’exercici de drets de l’interessat es posa a la seva disposició la sol·licitud d’exercici dels drets al tractament de dades personals disponible a les oficines de l’Associació, acompanyat de fotocòpia de document oficial que l’identifiqui.

Reclamació: Es pot presentar una reclamació a l’autoritat competent mitjançant seu electrònica: www.sedeagpd.gob.es, o per mitjans no electrònics.

Consentiments

Les imatges, fotografies i vídeos, presos durant les activitats promogudes per l’Associació Caliu Congrés poden aparèixer publicades en mitjans de difusió, pàgina web i xarxes socials creades per l’Associació Caliu Congrés orientat a la informació i difusió de les finalitats de l’Associació.

Aquest consentiment és extensible de forma accessòria a la teva imatge i la de tercers que t’acompanyin (en cas que no desitgeu aparèixer, preguem ho comuniquin als organitzadors de l’activitat).

Concedeix consentiment per a la publicació dels seus noms i cognoms en les llistes d’activitats de l’Associació si fos necessari. Aquestes llistes són públiques i poden ser publicades a la nostra pàgina web per a informació dels interessats.

D’acord amb la Llei 34/2002 de l’11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic, demanem el seu consentiment per utilitzar el correu electrònic o qualsevol altre mitjà de comunicació electrònic equivalent, inclòs el número de mòbil i aplicacions de missatgeria (WhatsApp, Telegram, etc.) per a la gestió de les activitats i enviar informació que considerem pugui ser del seu interès orientada a la difusió de les finalitats de l’Associació.