Preguntes Freqüents

Tens algun dubte?

Consulta les preguntes més freqüents

Forma de Pagament

Fes-te'n Soci

Contacte

Messures COVID

Resolem Dubtes

Com es realitza la inscripció a les activitats?

La sol·licitud d’inscripció a les activitats es realitza mitjançant aquesta pàgina web, a l’apartat INSCRIPCIÓ. De manera NO PRESENCIAL de l’1 al 8 de setembre de 2023.
Has d’omplir el formulari amb les dades requerides i has de triar entre una i tres activitats que vulguis fer, per ordre de preferència.

¿Com sé si he estat admès en l'activitat?

El dia dimecres 13/09/2023 es publicarà al web del Caliu i al tauler d’anuncis del Centre les llistes dels alumnes que hagin obtingut la plaça mitjançant sorteig.

Has d’entrar al web, el dia indicat i verificar si el teu nom ha estat assignat a alguna activitat a la qual vas fer la sol·licitud.

¿Com es realitza el pagament?

Els dies 18, 19, 20 i 21 de setembre de 2023 s’haurà de fer efectiu el pagament en metàllic. En cas de no fer-ho aquests dies es perdrà la plaça, i es trucarà per ordre a les persones que hagin quedat en llista d’espera.

¿Els socis tenen preferència a les inscripcions de les activitats?

No, les inscripcions no tenen cap tipus de preferència. Es farà un sorteig amb totes les sol·licituds per a assignar les places a cada activitat.

Els socis del Caliu es beneficien d’un descompte al preu de cada curs.

Preu de cada activitat 15€, si ets soci 10€. La Coral es gratuïta.

¿Com puc fer-me soci del Caliu?

Si vols ser Soci del Caliu, envia’ns un correu electrònic a info@associaciocaliucongres.cat amb el teu nom, cognoms i telèfon. Indicant que vols fer-te’n soci. Ens posarem en contacte amb tu.

Contacte

Si necessites alguna informació addicional, pots posar-te en contacte amb la secretaria del Caliu CONTACTE

INFORMA'T

¿Vols ser soci del Caliu?

Si vols informar-te de com ser soci del Caliu, posa’t en contacte amb nosaltres i t’explicarem com fer-ho.

Gaudeix de descomptes a les activitats.

Troba un lloc on fer amics.

Fes barri!

Coneix la nostra història

Des dels anys 80 estem presents al barri com associació, amb la finalitat de donar servei i suport a la gent del Congrés. 20 anys d’història!

QUI SOM